اولین انتقال داده با LTE ساخته شده - Taksun
ساخت گیرنده فرستنده LTE
ساخت LTE, 4G, FPGA
243
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-243,single-format-standard,locale-fa-ir,mkd-core-1.1,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.4,vc_responsive
 

اولین انتقال داده با LTE ساخته شده

بعد از ماه ها تلاش اولین ارتباط فرستنده – گیرنده LTE با اینترنت برقرار شد. این فرستنده گیرنده رو تیم تکسان با همکاری تیم های دیگه با زحمت چندین ماهه اجرا کردن. امروز اولین فایل از اینترنت توسط این برد دانلود شد. حالا حتی با این برد میشه توی اینترنت رفت و سرچ کرد!

این پروژه در اصل یک SDR هست و تمامی قسمت های پردازشی در FPGA پیاده سازی شده. چیپ مورد استفاده KINTEX 410T بود که کمتر از ۶۰% آن اشغال مصرف شد. هنوز اول راهه و کلی کار داره تا به حد اکثر سرعت برسه. ولی مهم تکنولوژی که بدست آوردیم. می تونه آغاز راه حتی ۵G باشه. جالبه بدونین که ابزار های FPGA برای ۵G زیاد استفاده میشن و آمار هایی ازش در سایت زایلینکس وجود داره با سرعت های بسیار بالا!

با ما همراه باشین احتمالا در آینده نزدیک یه مقاله از ساختار داخلی سیستم های مخابراتی مثه LTE و گیرنده های دیجیتال تلویزیونی می نویسیم.

 

نتایج جستجوی سایت تکسان از طریق صفحه گوگل با اینترنت برد LTE

بارگذاری سایت ورزش ۳ و دانلود از طریق برد LTE ساخته شده

بدون ديدگاه

نظر بدهید