ویدیو های آموزشی ZYNQ SoC ، فصل دوم - Taksun
گروه صنعتی تکسان
FPGA,ZYNQ,SoC,VIVADO,VHDL,HLS,System Generator, ISE,XILINX,ARM,STM32, آموزش، طراحی، الکترونیک، ساخت، مشاوره
1387
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1387,single-format-standard,locale-fa-ir,mkd-core-1.1,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.4,vc_responsive
 

ویدیو های آموزشی ZYNQ SoC ، فصل دوم

سری ویدیو های آموزشی ZYNQ SoC با تلاش تیم تکسان آماده شده است. فصل دوم شامل چند فیلم آموزشی می باشد که در این ویدیو ها نگاه عمیق به دون چیپ ZYNQ می امدازیم  و به صورت فنی بخش ها و اجزاء ZYNQ را بررسی میکنیم و نگاهی ریزتر به ارتباط بین بخش PL و PS چیپ ZYNQ داریم.

مدرس : سعید القاصی

بخش پنجم – نگاه عمیق به ZYNQ


بخش ششم- مزایای استفاده از ZYNQ

در این قسمت به بررسی فواید ZYNQ  و بررسی الگوریتم های ثابت و تطبیقی می پردازیم. به علت انتشار بیماری COVID-19 این ویدیو در قرنطینه خانگی ساخته شده است.

 


بخش هفتم – معرفی AXI و ارتباط بین PS-PL

در این قسمت معرفی مختصری از AXI داریم و همچنین به ارتباطات داخلی ZYNQ و بخش PL – PS خواهیم پرداخت. این قسمت حاوی اطلاعات مهم و پیشنیاز طراحی با ZYNQ می باشد.

 

بخش هشتم – بررسی تپولوژی های مختلف ZYNQ و انواع روش های کار با PS  و PL. و معرفی اجمالی HLS

در بخش هشتم به بررسی انواع تپولوژی های کار با ZYNQ، برنامه نویسی PL، PS و معرفی اجمالی HLS خواهیم پرداخت. به علت انتشار بیماری COVID-19 این ویدیو در قرنطینه خانگی ساخته شده است.

برچسب ها ارسال:
3 دیدگاه ها
  • علی

    تشکر فراوان بابت دوره فوق العاده شما.امکان این وجود دارد که مقداری درباره vitis توضیح دهید؟چونکه sdk حذف شده

  • محسن

    سلام
    ممنون از زحمات شما
    امه چیز عالی و کامله
    سپاس

نظر بدهید